گلدونه

دانسته ها و تجاربم را با شما به اشتراک می گذارم

گلدونه

دانسته ها و تجاربم را با شما به اشتراک می گذارم

دانسته ها و تجاربم را با شما به اشتراک می گذارم

آخرین مطالب

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

۳۰
شهریور

به نظر من افراد کارآفرین آدم های بسیار زیرک و با پذیرش ریسک بالا هستند. کارآفرین موفق بودن یه چیزه و اینکه توی آمریکا یک کارآفرین موفق بشی یه چیزه دیگه است. 

پاتریک پت دیوید یک ایرانی الاصل استت که از ده سالگی زمان شروع جنگ ایزان و عراق با خانواده اش به آمریکا مهاجرت کرده است. او در کتابش به نام پنج حرکت بعدی شما به زیبایی اصولی را بیان می کند که با آنها توانسته تبدیل به یک کارآفرین موفق شود. 

من این کتاب را خوانده ام بسیار آموزنده است و خواندش را به همه بویژه نسل جوان توصیه می کنم. 

در اوائل کتابش می نویسد که اصلا فردی باهوش نبوده و به زور دبیرستانش را تمام کرده است و همه به او می گفته اند که در آینده هیچی نخواهی شد. فردی بسیار خوشگذران بوده که تمامی وقتش را به خوشگذرانی با دوستانش می گذرانده تا اینکه.....

تحمل یکسری فشارهای مالی و تحقیرها مثل یک سوخت موشک برایش عمل کرده و او را از خواب غفلت بیدار کرد. 

تغییر در زندگیش با یک تصمیم ناگهانی آغاز شد. با این سوال که چه شخصی می خواهد باشد؟ و با تمام وجود برای رسیدن به آنچه که می خواست باشد تلاش کرد.

اگر از آنچه هستید ناراحتید و واقعا می خواهید تغییر کنید این کتاب که به نوعی بیوگرافی از زندگی اوست را به شما توصیه می کنم.

امیدوارم شما هم با خواندن آن دگرگون شده و آینده تان را خوب بسازید.

پنج حرکت بعدی شما

منبع: وب سایت چندنقطه

این کتاب پنج حرکت بعدی شما در کسب و کار را به صورت زیر در پنج حرکت اساسی ارائه می دهد و برای هر حرکت نیز زیر بخش های مختلفی ارائه داده است.

حرکت یک: تسلط بر شناخت خودتان

حرکت دو – تسلط بر تواناییِ استدلال

حرکت سه – تسلط بر ایجاد تیم مناسب

حرکت چهار – تسلط بر استراتژی رشد

حرکت پنج – تسلط بر انجام بازی های قدرتمند

با مطالعه دقیق این کتاب می توانید به عنوان یک کارآفرین موفق و فردی که قادر به رشد و توسعه کسب و کار است خود را آموزش دهید. این کتاب نه تنها برای کارآفرینان بلکه برای تمام افرادی که خواهان برنامه ریزی دقیق و موفقیت در مشاغل خود هستند مفید است.

  • گیتی خالقی