گلدونه

دانسته ها و تجاربم را با شما به اشتراک می گذارم

گلدونه

دانسته ها و تجاربم را با شما به اشتراک می گذارم

دانسته ها و تجاربم را با شما به اشتراک می گذارم

آخرین مطالب

پوست گرفتن تخم مرغ

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷ ق.ظ

من خودم از علاقمندان تخم مرغ آبپر هستم. ولی پوست گرفتن آن واقعا گاهی خیلی سخت می شه

در موردش جستجو کردم و مطالب مختلفی خوندم و امتحان کردم.

منصفانه ترین چیزی که خوندم و منطقی بود اینه که راهی نیست که صددرصد باشه.  ولی این روشی که می نویسم می تونه اکثر مفید باشه.

تخم مرغ را بجای اینکه در آب سرد بریزید تا جوش بیاید و بعد بپزید از ابتدا در آب جوش آمده قرار دهید و بپزید. اگر هم می ترسید ترک بخوره با یک سنجاق کوچک کف آن (قسمت حباب هوای آن) سوراخ ریزی ایجاد کنید.

پس از پخت هم, آن را بلافاصله زیر آب سرد پوست بگیرید.

من این روش را امتحان کردم عالی بود شما هم امتحان کنید.

  • گیتی خالقی

نظرات  (۱)

  • ehsangold ehsangold
  • وبلاگ خیلی خوبی دارید...

    اگه دوست داشتید بهمون سر بزنید:

    خرید اینترنتی و آنلاین حلقه ازدواج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی