گلدونه

دانسته ها و تجاربم را با شما به اشتراک می گذارم

گلدونه

دانسته ها و تجاربم را با شما به اشتراک می گذارم

دانسته ها و تجاربم را با شما به اشتراک می گذارم

آخرین مطالب

حفظ آرامش در تربیت کودک

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۰ ب.ظ

سلام به همه مادرها و پدرهای عزیز

دیروز داشتم یکی از کتابهای تربیتی را مطالعه می کردم که توصیه می کنم شما هم بخونید تا حالا دو سه بار بهش رجوع کردم و جاهایی که هایلایت کردم را خوندم.

خیلی قطور نیست و فکر نمی کنم زیاد وقتتون را بگیرد.

احتمالا اکثر جملاتش را هم که بخونید مثل من می گید اینو که خودم هم می دونستم اما یک جمله تاثیر گذار داره که هنوز که از دست فرزندم از کوره می خوام منفجر بشم به یادش می افتم. 

"وقتی شما سر کودک فریاد می زنید یعنی به او می گویید من را با انجام دادن کاری که می خواهم آرام کن چون خودم نمی توانم خودم را آرام کنم یعنی کنترل خود را به نا پخته ترین فرد خانواده می سپارید"

"در تربیت بدون فریاد هدف این است خود را آرام کن سپس ارتباط خود را با کودک حفظ کن"

کتاب تربیت بدون فریاد (انتشارات قطره) نوشته هال ادوارد رانکل

  • گیتی خالقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی