گلدونه

دانسته ها و تجاربم را با شما به اشتراک می گذارم

گلدونه

دانسته ها و تجاربم را با شما به اشتراک می گذارم

دانسته ها و تجاربم را با شما به اشتراک می گذارم

آخرین مطالب

پختن کیک

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۲۰ ب.ظ

امروز حمعه است و من طبق عادت همیشگیم برای خانواده ام کیک می پزم. پس از کلی سرچ خواستم که کیکی بپزم که کمی رژیمی باشه.

ولی همونطور که می دانید کیکهای بدون چربی مثل اسفنجی سبک و خوبن ولی کمی خشک هستند. یعنی به خاطر کره نداشتن توی دهان خوب آب نمی شن. بعد کلی جستجو کیکی رو پیدا کردم که مثل کیک اسفنجی سبکه ولی کمی کره هم داره. کیک شیفون

بار اول که درستش کردم اصلا نکته های دستورش را جدی نگرفتم و از قالب معمولی که وسطش خالی نبود استفاده کردم، پف کیکم خوابید و مثل خمیر شد.

ولی اصولا چون عادت ندارم با یکبار خراب شدن کنار بکشم. دوباره امتحان کردم.

بار دوم دستور را درست خوندم و اینبار عالی شد.

کاملا سبک و راحت توی دهان آب می شد. امیدوارم شما هم امتحان کنیدو خوشتون بیادsmiley

  • گیتی خالقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی